چاپ انواع برچسب شیت و رولی

چاپ رول فیلم انواع لیبل پشت چسبدار

چاپ لیبل پشت چسبدار رولی
( Label Printing )

چاپ لیبل به صورت رول یکی دیگر از خدماتی است که کارن برچسب پویا ، واحد تولید کننده انواع لیبل ، به مشتریان خود عرضه می کند. تولید لیبل بر روی انواع متریال های پشت چسبدار انجام می پذیرد . این متریال ها شامل انواع متریال کاغذ گلاسه ، متالایز فیلم ، ترانسپارنت ، پی وی سی صدفی و حرارتی و … می باشند . دستگاه های مجهز و بروز کارن برچسب پویا قابلیت چاپ از تک رنگ تا ۶ رنگ را دارا هستند.

استفاده مدرن و صنعتی از چاپ برچسب (به نوعی که امروزه بدان اطلاق می شود) پیشینه ای حدود یک قرن دارد و در اولین موارد کاربرد از برچسب جهت سرعت بخشیدن به فرآیند خرید و فروش استفاده می شد. امروزه لیبل علاوه بر حالت کاغذی کلاسیک خود ، بر روی انواع پلاستیک (پی وی سی) ، متریال های فلز دار و رویه های حساس به چاپ با دما (ترمال حرارتی) تولید می شوند که هر یک کاربردهای مخصوص به خود را دارند.

در این بین میتوان به نقش های جدیدتر برای این فرآیند اشاره کرد . به طور مثال لیبل اموال یکی از مجموعه برچسب ها با زیرمجموعه بزرگ محسوب می شود و تعداد زیر محصول این مجموعه همانند لیبل گارانتی ، برچسب وید ، لیبل خردشونده و … وظیفه اطمینان بخشی به مشتری جهت اصالت کالا یا محل مورد استفاده را بر عهده دارند.

خدمات تخصصی لیبل چاپی به صورت رول و شیت
افزایش سرعت چرخه تولید

علاوه بر نوع کیفیت متریال برچسب و یا جلوه بصری آن ، سرعت در استفاده و الصاق برچسب یکی از پارامترهای حائز اهمیت در فرآیند تولید و چاپ لیبل است. لیبلهای موجود در بازار به صورت شیت و رول به مشتریان عرضه می گردند . یکی از مزیت های چاپ رول ، افزایش سرعت خط تولید به واسطه کمک دستگاه های اتوماتیک لیبل زن است.

خدمات طراحی لیبل

در مورد کاربردهای تجاری و شرکتی چاپ لیبل علاوه بر بکارگیری متریال مناسب و سرمایه گذاری در آن ، به نقش طراحی لیبل نیز باید اشاره کرد . یک طراحی ویژه به همراه برش وسفارشی برچسب ، می تواند در فروش و تبلیغ مناسب یک کالا موثر باشد . خدمات طراحی لیبل جزوی از خدمات ما جهت ارائه به مشتریان است.

تجربه و تخصص

چاپ لیبل با پیشینه طولانی خود محلی برای شناسایی و ارائه بهتر محصول می باشد. سرمایه گذاری در مبحث طراحی و چاپ برچسب در کوتاه مدت و بلند مدت اثرگذاری خود را برای برند و نام تجاری شما به ارمغان می آورد . بنابراین بهتر است این امر را به گروهی متخصص و با تجربه محول نمایید . کارن برچسب آماده ارائه مشاوره رایگان به شما می باشد.

چاپ لیبل در کنار سایر فعالیت های تبلیغاتی ، نقش بسزایی در اثرگذاری بر مخاطبین و مشتریان دارد و یکی از موارد مهم در برندسازی و استحکام شناسنامه بند محسوب می شود. میتوان گفت امروزه چاپ انواع برچسب ، به جزئی جدایی ناپذیر از خدمات صنعتی ، پزشکی ، خدمات آزمایشگاهی ، انبارداری ، کشاورزی و … تبدیل گشته است.

در چاپ لیبل ، نوع متریال بکار رفته در برچسبهای کالا می تواند جلوه متفاوت و مناسبتری را به محصول تولیدی دهد. به طور مثال بازخورد ذهنی مشتریان در مواجهه با محصول همراه با برچسب متالایز و یا لیبل ترانسپارنت بسیار متفاوت با مشاهده لیبل کاغذی بر روی محصول است. اگر چه در این بین میتوان به اهمیت کاهش هزینه های بنگاه های اقتصادی در کاهش هزینه مربوط به قیمت انواع لیبل اشاره کرد ، اما نقش زیبایی و جلوه بخشی به محصول با استفاده از لیبلهای خاص را نیز نباید فراموش کرد.

چاپ لیبل به صورت رول و شیت

کارن برچسب پویا داری ماشین الات فلکسو مخصوص چاپی label است .برچسب های شیت در تیراژی کمتر و عمدتا” جهت مصرف بر روی محصولاتی که بسته بندی آنها نیاز به ابزار پیشرفته و خاصی ندارد و به وسیله پرسنل و نیروی انسانی بر روی محصول چسبیده میشود مورد استفاده قرار میگیرد .
برچسبهای رول در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد که استقبال از آنها بیشتر جهت کارخانجات و شرکتهایی هستند که جهت افزایش و سرعت تولید محصولات خود و رعایت استاندارهای بهداشتی و کاهش هزینه های تولید از دستگاه های لیبل چسبان تمام اتوماتیک در خط تولید خود بهره میبرند . شما نیز می توانید برای آشنایی بیشتر در انتخاب بین چاپ رولی  و چاپ شیت  به صفحه مربوط مراجعه نمایید. همچنین جهت سفارش در تهران و یا سایر شهرستان ها می توانید از بخش ثبت سفارش تولید لیبل ، کارن برچسب مطلع سازید.

چاپ رولی و مزایای آن

لیبل چاپ به صورت رولی پس از تولید برای استفاده در کارخانجات و شرکت های مختلف نظیر صنعتی ، پتروشیمی ، آرایشی بهداشتی ، مواد غذایی، شوینده و… در صورت نیاز به درج مواردی نظیر بارکد ، تاریخ تولید ، تاریخ انقضا و …. در دستگاههای لیبل پرینتر قرار گرفته و پس از چاپ ، لیبل ها توسط دستگاه لیبل زن روی محصولات چسبانده میشوند. این موارد فقط قابل انجام روی برچسبهای رول میباشد و در صورت شیت بودن برچسب به دلیل عدم اتصال لیبل ها به هم امکان انجام این خدمات وجود نخواهد داشت.
برچسبهای رول پس از عملیات چاپ توسط دستگاه اسلیت، برش و پوشالبرداری گردیده و به دور لوله مقوایی هایی با قطر ۴ سانتیمتر و یا ۷/۵ سانتیمتر پیچیده شده و قابل ارائه میباشند. از خدمات قابل ارائه مشترک بین برچسب های رول و شیت میتوان به مواردی نظیر انجام کات کیس، پشت تیغ ،پرفراژ ، لمینت ، طلاکوب و نقره کوب و…اشاره کرد که تولید و چاپ لیبل به صورت رول یا شیت هیچگونه مانعی برای انجام این خدمات ایجاد نمیکند.

نمونه برچسب های تولیدی کارن برچسب پویا در صنایع غذایی ، آرایشی – بهداشتی و صنایع شوینده و پاک کننده

چاپ لیبل سازمانی ، صنعتی و شرکتی

واحد چاپ مجموعه کارن برچسب تولید کننده برچسب های چاپی رول  و شیت امادگی خود را برای ارائه لیبلهای سازمانها و شرکتهای مختلف به شرح ذیل اعلام میدارد:

  • چاپ لیبل صنایع ارایشی بهداشتی
  • چاپ برچسب مصارف شوینده ها و پاک کننده
  • تولید لیبل های دارویی
  • صنایع غذایی و نوشیدنی ها
  • برچسب شیمیایی و سموم کشاورزی
  • چاپ لیبل صنایع خودرو سازی
  • تولید برچسب صنایع پتروشیمی
تولید-انواع-لیبل-چاپی-با-کیفیت